Popis produktu
Ohromující síla zcela nového motoru kategorie 1000 ccm (960,6 cc) se špičkovým výkonem 85 koní /79 Nm společně s osvědčeným bezespojkovým variatorem CV Tech(Canada) a vstřikováním Bosch (GER), přináší zcela novou dimenzi práce, cestování i zábavy. Skvělé jízdní vlastnosti podporuje standardně dodávaný nový posilovač řízení (EPS) s progresivním průběhem a zcela nově použitý systém zavěšení zadních kol umožňující vyšší zdvihy moderních plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Použití dvou diferenciálů (100% připínatelný přední, špičkový samosvorný americký zadní diferenciál Eaton) povyšuje jizdní vlastnosti do kategorie nejlépe ovladatelných čtyřkolek pro běžnou jízdu i užití v extrémním terénu. Mezi další zásadní novinky patří zcela nová převodovka Smartshift s optimalizovaným pomalým převodem pro efektivní využití masivního kroutícího momentu či zdokonalený systém mazání motoru. Modernizací prošla i celá chladící soustava, která má až o 35% vyšší účinnost a zajišťuje vyšší efektivitu chlazení motoru při težkém pracovním využití. Mohutný výkon přenáší Gladiator X1000 kardanovým hřídelem prostřednictvím osvědčeného kanadského bezúdržbového bezespojkového variátoru CVTech, který zajišťuje okamžitou odezvu na plyn. Pohon předních kol je samozřejmě možné elektronicky připojit. Převodovka umožňuje jízdu vpřed i vzad pro běžné použití a redukovaný, supersilný převod do pomala pro pracovní užití a tažení přívěsu. Novinka přináší i plně automatický samosvorný zadní diferenciál Eaton se 100% svorností! Brzdící výkon je zajištěn silně dimenzovanou 4-kotoučovou hydraulickou brzdovou soustavou s pancéřovanými brzdovými hadicemi. Gladiator X1000 je kompletně odpružen pomocí zcela nových špičkových plně stavitelných nitrogenových tlumičů. Toto moderní špičkové odpružení s dlouhými zdvihy zajišťuje komfortní a pohodlnou jízdu na velkých nerovnostech a v každém druhu terénu. Novinka přináší nová přední mohutně dimenzovaná dvojitá A-ramena a zadní vlečená ramena. Směrem nahoru prohnutá spodní přední ramena zásadně zvyšují už tak vysokou světlou výšku a průchodnost těžkým terénem. Širší rozchod kol a nový systém zadního zavěšení zajišťují dosažení vyšší boční stability a celkově dokonalé jízdní dojmy. Pracovní zařazení stroje podporuje skvěle fungují pomalý převod "L", masivní tažná síla či silný naviják. Cestovatele zase pak potěší mohutné dimenzování celého stroje, vysoce komfotní stavitelný podvozek a velkorysé rozměry stroje, kde je všude dostatek místa pro řidiče i spolujezdce.. Již v základní ceně je Gladiator X1000 vybaven silným elektrickým navijákem, homologovaným tažným s el. zásuvkou, precizně zpracovanými ochranými a barevně sladěnými kryty řidítek, luxusními 14” ALU koly s leštěným povrchem, extrémně odolnými a kvalitními víceplátnové 27" pneu CST Stag či komfortní sedačkou spolujezdce s integrovanými madly. Gladiator X1000 je osazen vynikajícím, designově velmi zdařilým LED osvětlením s výrazně vyšší svítivostí hlavních světlometů. Gladiator X1000 úspěšně navazuje na své legendární předchůdce, jenž dosáhli mnoha vítězství v domácích i světových off-road závodech a také skvěle slouží v náročném pracovním nasazení, např. u policie ČR. U modelu X1000 byly v nevídané míře použity nejmodernější technologie a materiály pro dosažení špičkového výkonu, výjimečné odolnosti a fantastických jízdních vlastností, které z tohoto modelu dělají favorita celého segmentu velkých pracovních čtyřkolek na trhu. Pokrokový design z rakouského designového studia Kiska potvrzuje nejvyšší ambice vlajkové lodi CF Moto! MODEL Typ užitková Ročník 2023 Verze prodloužená MOTOR Objem 962,6 ccm Typ motoru 4-taktní, 8-ventilový dvouválec, SOHC Počet valců dvouválec Dávkovaní paliva elektronické vstřikování paliva EFI Palivo Natural 95 Chlazení kapalinou a nezávislým olejovým okruhem Zapalování CDI Výkon 85 koní Kroutící moment 79 Nm/5500 ot./min Vrtání x zdvih 91 mm x 74 mm SYSTÉM POHONU Pohon 2x4, 4x4 zadní, připínatelný přední Typ převodovky automat PVT P/R/N/L/H Uzávěrka předního diferenciálu ano, elektrické ovládání Převody L / H / N / R, brzdění motorem Koncový převod kardan PODVOZEK Zavěšení přední nezávislé, seřiditelné odpružení / Dvojitá ocelová A-ramena Zavěšení zadní nezávislé, seřiditelné odpružení / Vlečená ocelová ramena Odpružení přední Nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče Odpružení zadní Nové plně stavitelné nitrogenové tlumiče BRZDY Přední brzdy 2x hydraulická kotoučová Zadní brzdy 2x hydraulická kotoučová PNEUMATIKY Přední pneu 26 x 9 x 14 Zadní pneu 26 x 11 x 14 ROZMĚRY, HMOTNOST A KAPACITY Délka 2310 mm Šířka 1250 mm Výška 1420 mm Světlá výška 305 mm Rozvor 1480 mm Suchá hmotnost 491 kg Palivová nádrž 30 litrů OSTATNÍ VLASTNOSTI Posilovač řízení (DPS) ANO Tažná síla Barva šedá, modrá, oranžová, camo listová LEGISLATIVA A HOMOLOGACE Homologace Euro 5 homologováno pro 2 osoby Registrační značka (SPZ) bílé SPZ Řidičák skubina B