Popis produktu
MotorŠpičkové motory Rotax V-Twin ve své třídě s výkonem 91 k (1000R), 78 k (850) a 62 k (650) Outlander předává svůj veškerý točivý moment, citlivě reaguje na plyn a vydává charakteristický hluk, i když mu další výkon ještě zbývá.Inteligentní ovládání plynuInteligentní ovládání plynu (iTC™️) je důvod, proč je Outlander a jeho motor Rotax 850 nebo 1000R tak citlivý a ovladatelný. Díky režimům Standard, Work a Sport pomáhá systém iTC s plynulým ovládáním škrticí klapky v terénu plynule dodávat výkon. Nyní je k dispozici také u všech modelů X mr.PodvozekDosud nejvýznamnější vylepšení modelu Outlander, díky kolům pohybujícím se paralelně nahoru a dolů a bodům otáčení umístěným pod sedadlem získáte maximální stabilitu a zážitek z jízdy na hranici možností.NavijákVyzkoušejte tento výkonný, z výroby instalovaný naviják Can-Am HD s válečkovým vedením. Jeho nosnost 3 500 liber (1 588 kg) je nezbytná při lovu, na ranči, v blátě a na vzdálených pracovištích. Všechny ostatní výbavy již zahrnují příslušnou kabeláž.DisplejMějte svůj Outlander a jeho životní funkce neustále na očích díky zcela novým 7,6palcovým / 4,5palcovým displejům, v závislosti na modelu. Osvětlené a čitelné za všech podmínek, s informacemi o vozidle a ovládacími prvky na dosah ruky.Bezstupňová převodovkaZvolte převodový stupeň, sešlápněte plyn - a vyrazte - převodovka CVT modelu Can-Am Outlander dodává tolik výkonu, kolik potřebujete. Nyní s překalibrovaným brzděním motorem pro přesnější ovládání v kopcovitém terénu.Přepracované odvětrávané boční panelyKaždý díl stroje byl prozkoumán a zkontrolován, aby se zjistilo, zda může zlepšit pohodlí jezdce - dokonce i boční panely a vnitřní blatníky nyní nabízejí lepší odvětrávání motoru a proudění vzduchu.Dynamický posilovač řízení se třemi režimy (DPS)Nastavení dynamického posilovače řízení poskytuje snadnou a přímou asistenci řízení citlivou na rychlost s větším výkonem při nižších rychlostech s cílem snížit námahu při řízení a menším při vyšších rychlostech, aby měl řidič maximálně příjemný pocit z řízení. Tři režimy ještě více přizpůsobují DPS.Motor Rotax® V-Twin• Obloukové přední zavěšení s dvojitým ramenem A s přední příčnou tyčí• Zadní zavěšení nezávislé na torzním rameni (TTI)• Přední a zadní tlumiče SHOWA• Inteligentní ovládání škrticí klapky (iTC ™) s jízdními režimy• pneu 30 palců ITP † Kryptid †• 14palcová litá hliníková kola• Tri-Mode Dynamic Power Steering (DPS ™)• Visco-Lok † Přední diferenciál s automatickým zamykáním QE• Přemístěný chladič• Naviják 3 588 lb (1 588 kg)• Silný přední a zadní nárazník• Rozvor náprav 59 palců• Multifunkční digitální měřidlo• Zbarvení, grafika a potah sedadla X-packu