Popis produktu
MotorŠpičkové motory Rotax V-Twin ve své třídě s výkonem 82 k (1000), 78 k (850) a 62 k (650) Outlander předává svůj veškerý točivý moment, citlivě reaguje na plyn a vydává charakteristický hluk, i když mu další výkon ještě zbývá.Inteligentní ovládání plynuInteligentní ovládání plynu (iTC™️) je důvod, proč je Outlander a jeho motor Rotax 850 nebo 1000 tak citlivý a ovladatelný. Díky režimům Standard, Work a Sport pomáhá systém iTC s plynulým ovládáním škrticí klapky v terénu plynule dodávat výkon. Nyní je k dispozici také u všech modelů X mr.PodvozekDosud nejvýznamnější vylepšení modelu Outlander, díky kolům pohybujícím se paralelně nahoru a dolů a bodům otáčení umístěným pod sedadlem získáte maximální stabilitu a zážitek z jízdy na hranici možností.TlumičeOutlander je k dispozici s širokou škálou prémiových závodních tlumičů FOX, od nastavitelných tlumičů FOX 1,5 PODIUM QS3 až po jednotky FOX 1,5 PODIUM RC2, které umožňují plně vyladit jízdní vlastnosti podle podmínek a terénu.DisplejMějte svůj Outlander a jeho životní funkce neustále na očích díky zcela novým 7,6palcovým / 4,5palcovým displejům, v závislosti na modelu. Osvětlené a čitelné za všech podmínek, s informacemi o vozidle a ovládacími prvky na dosah ruky.Bezstupňová převodovkaZvolte převodový stupeň, sešlápněte plyn - a vyrazte - převodovka CVT modelu Can-Am Outlander dodává tolik výkonu, kolik potřebujete. Nyní s překalibrovaným brzděním motorem pro přesnější ovládání v kopcovitém terénu.Přepracované odvětrávané boční panelyKaždý díl stroje byl prozkoumán a zkontrolován, aby se zjistilo, zda může zlepšit pohodlí jezdce - dokonce i boční panely a vnitřní blatníky nyní nabízejí lepší odvětrávání motoru a proudění vzduchu.Dynamický posilovač řízení se třemi režimy (DPS)Nastavení dynamického posilovače řízení poskytuje snadnou a přímou asistenci řízení citlivou na rychlost s větším výkonem při nižších rychlostech s cílem snížit námahu při řízení a menším při vyšších rychlostech, aby měl řidič maximálně příjemný pocit z řízení. Tři režimy ještě více přizpůsobují DPS. HLAVNÍ VLASTNOSTI Motor ROTAX 976 cc, kapalinou chlazený Dynamický posilovač řízení (DPS) se třemi řežimy Kompletně přepracované přední a zadní zavěšení Tlumiče FOX PODIUM 1.5 RC2 26" pneumatiky ITP TERRACROSS a 14" hliníková kola typu Beadlock Exkluzivní systém ABS Převodovka s plynulým řazením (CVT) Hlavní rám typu Surrounding Spar Technology (SST) Profilovaná hliníková řidítka s kryty rukou Kryt přední s středové části podvozku, předních ramen a nášlapů