Popis produktu
Staré, rozbité, opuštěné asfaltky, které se postupem času proměnily v cyklostezky, to je přesně prostor pro tuto silniční botu. Na silničku poměrně agresivní vzorek podešve nabídne parádní grip na různém typu a stavu silnic. Podešev je zónovaná, je vyrobena ze tří různě tvrdých směsí (TriC), v patní části efektivněji rozkládá došlapovou energii u patařů (terradapter), v přední části umožňuje efektivní vedení odrazu (metaflex). Mezipodešev powerflow+ je složena ze 2 dílů, spodní část je lehce tvrdší, má výbornou tvarovou paměť a zprostředkuje velmi slušnou dynamiku. Horní část mezipodešve je lehce měkčí, má nabídnou komfort pro nabíhání dlouhého objemu. Přední částa mezipodešve je naopak lehce tvrdší, aby byl zajištěn účinný a afektivní odraz. Mezi těmito vrstvami je ještě vložena polymerová výztuha DFB, která kopíruje tvar plantární fascie a ovlivňuje torzní stabilitu této boty. Parametry mezipodešve jsou 20/12 (pata špička). Bezešvý a prodyšný svršek je napnut na širokém kopytě Strandard, ve špičce je lehce vyztužen TPU okopem s přetaženou špičkou podešve. Kombinací různého střihu svršku a použitím různě pevných, odolných a pružných materiálů se mohou jednotlivé modely lišit ve výsledném fitu, i když jsou vyrobeny na stejném kopytě. A právě proto nově upřesňujeme šířku všech modelů také číselným parametrem 1-5 (1=nejužší, 5=nejširší). Tento model zařazujeme do skupiny S5, je to tedy jedna z nejširších bot v kolekci. Externí patní výztuha EHC pak lépe fixuje patu v botě. Využití: 30% trail, 70% silnice - Ideální bota pro nabíhání objemu na silnici. Pokud máš rád inov-8 a oceňuješ jeho funkčnost v trailu, všechny tyto vlastnosti teď najdeš v této silniční objemovce. Hmotnost: 275 g (UK8) Rozdíl pata/špička: 8 mm