Popis produktu
<p></p><p> Publikace vychází v druhém, aktualizovaném a podstatně rozšířeném vydání. Doplněny byly zejména části týkající se vývoje vzdělávání dospělých v ČR, andragogiky jako vědní disciplíny i didaktických otázek. Pozornost je věnována též rostoucímu významu dokumentů vzdělávací politiky – do knihy byly zařazeny kapitoly, které analyzují výchozí stanoviska těchto dokumentů, především teorii humánního kapitálu a koncept znalostní společnosti. Publikace zohledňuje zejména poznatky spojené se sociologickým pohledem na učení se dospělých.<br /> Kniha obsahuje kromě vysvětlení základních termínů například:<br /> * přehled hlavních směrů andragogických teorií<br /> * příklady organizace vzdělávání dospělých<br /> * cílové skupiny ve vzdělávání dospělých<br /> * profesní vzdělávání dospělých<br /> * andragogické profese a profesionalizace andragogické práce</p>