Alchymie

Výrobce Jan Melvil Publishing
EAN 9788075551351
ISBN 978-80-7555-134-4
od 324 Kč

Nabídky

Dobre-knihy.cz
1 varianta
Alchymie: Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl - Rory Sutherland
skladem
324 Kč
Kosmas.cz
2 varianty
Alchymie. Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl - Rory Sutherland
skladem
499 Kč
Alchymie. Kouzlo značky a podivuhodná věda úspěchu marketingových nápadů, které nedávají smysl - Rory Sutherland e-kniha
skladem
349 Kč
Knihcentrum.cz
1 varianta
Alchymie
info v obchodu
424 Kč
Knihydobrovsky.cz
1 varianta
Alchymie - Rory Sutherland
info v obchodu
499 Kč

Popis produktu

<p>Jak vyrobit zázrak? Legenda reklamního světa Rory Sutherland vás přesvědčí, že řešení problémů musíte hledat tam, kde nikdo jiný – ve sférách zdánlivé iracionality. Jen zde totiž najdete skutečné motivy rozhodnutí vašich zákazníků, kolegů a lidí obecně. I těch vlastních, ač si to málokdo z nás dokáže přiznat.</p><p>Porozumění tomu, co ovlivňuje naše chování, jak vytvořit důvěru ve značku, co je signalizace, jak využít placebo efekt a proč konečně aplikovat poznatky behaviorální psychologie nejen v reklamním, ale v jakémkoliv byznysu, vám Sutherland předá stylem nejzábavnějšího a nejbystřejšího společníka na večírku. Budete se dokonce těšit i na poznámky pod čarou. Ale hlavně získáte odvahu vyzkoušet své nejlepší nesmyslné nápady protěžované racionalitě navzdory. Protože dávají smysl.</p><p>Vaše představy o světě a lidech rozbijí poznatky jako:</p><p>Logika je nástrojem, nikoliv pravidlem.</p><p>Na vnímání není nic objektivního, i když jsme přesvědčeni o opaku.</p><p>Snaha posílit racionální chování nutně nevede přes racionální argumenty.</p><p>Dobrý odhad je také vědeckou metodou.</p><p>Neočekávané nebo nelogické věci zaujmou mnohem víc než ty jasně logické.</p><p>Skutečný génius lidstva spočítá ve schopnosti mít přibližně pravdu.</p><p>Koťátka v reklamě fungují. O autorovi</p><p>Rory Sutherland (* 1965) je bývalý kreativní ředitel OgilvyOne, nyní místopředseda Ogilvy Group UK. V reklamní a marketingové branži se pohybuje více než 30 let. Svými sloupky pravidelně přispívá do časopisu The Spectator. I díky britskému humoru mají jeho TED Talks milionové počty zhlédnutí.</p>

Parametry

Autor Rory Sutherland
Počet stran 400
Překlad Lenka Lichtenbergová
Rok vydání 2021
Vazba vázaná
Žánr Odborná