Popis produktu
<p></p><p> Publikace přináší komplexně zpracovanou problematiku ADHD. Přestavuje základní vymezení této poruchy, možnosti podpůrných a organizačních opatření či jejich financování, včetně ukázek dokumentů souvisejících se začleněním dětí s ADHD do vzdělávacího procesu. Zpracovává praktické otázky počínaje problematikou školní zralosti dětí s ADHD a jejich nástupem ke školní docházce, přes specifika jejich hodnocení až po otázky související s absolvováním přijímacího řízení na střední školy.</p> <p> Obsah<br /> 1. ADHD – definice a projevy<br /> 2. Jak pracovat se žáky s ADHD ve škole<br /> 3. Legislativní rámec<br /> 4. Plán pedagogické podpory<br /> 5. Individuální vzdělávací plán<br /> 6. Asistent pedagoga<br /> 7. Poradenské služby ve školských poradenských zařízeních a ve školách<br /> 8. Spolupráce s dalšími odborníky, kteří mohou pomoci jedincům s ADHD<br /> 9. Školní zralost<br /> 10. Volba správné základní školy<br /> 11. Zápis do první třídy<br /> 12. Odklad povinné školní docházky<br /> 13. První rok povinné školní docházky<br /> 14. Komunikace mezi školou a rodinou<br /> 15. Hodnocení žáků s ADHD<br /> 16. Žáci s ADHD v důležitých dokumentech školy<br /> 17. Organizační opatření školy při vzdělávání žáků s ADHD<br /> 18. Přijímací zkoušky na střední školy<br /> 19. Financování<br /> 20. Legislativa a užitečné zdroje informací o ADHD</p>