Popis produktu
Klasický diář Paperblanks pro rok 2025. Kolekce Tree of Life inspirovaná vazbou z počátku 17. století. Šitá vazba s ručně slepovanými deskami a potahem. Silné listy z ekologicky vyráběného papíru. Hladký povrch listů, který skvěle saje inkoust. Vysoce krycí schopnost papíru, která snižuje průsvitnost inkoustu. Kapsa na papíry, dokumenty, vizitky, umístěná na vnitřní straně zadní desky. Dvě hedvábné záložky pro snadné nalezení správné stránky. Užitečné stránky navíc Týdenní a měsíční plánovač pro rok 2025. Mezinárodní svátky pro rok 2025. Užitečná telefonní čísla a internetové stránky. Mezinárodní předvolby a čísla tísňových linek. Tabulka velikostí oblečení, převodů míry a teploty. Mapa světových časových pásem. Stránka pro časové plánování. Roční plánovač pro rok 2026. Mezinárodní svátky pro rok 2026. Vyjímatelný sešitek s adresářem. Přehled narozenin, důležitých událostí. Linkované stránky pro poznámky. Vlastnosti diáře: Typ diáře: týdenní kalendář na 12 měsíců. Vnitřní formát diáře: vertikální (dny jsou seřazeny do sloupců). Velikost diáře: grande Rozměry diáře: 205 x 295 mm. Počet stran: 160 Gramáž papíru 100 gsm. Jazyk: angličtina. Sluneční paprsky pronikající divokým lesem Originální dílo: vazba pro sérii rytin od Jana Harmensz. Mullera Éra: začátek 17. století Region: Amsterdam Tento design listů, odvozený od klasické vazby z francouzské školy designu, byl původně vytvořen z kozí kůže zdobené zlatem. Vazba byla navržena tak, aby držela sadu 14 desek známých jako Passion Series. Původní série Passion Series je slavná sbírka rytin, dokončená v roce 1521 velkým severským renesančním malířem a rytcem Lucasem van Leydenem (1489/94 - 1533). Tato verze však obsahuje historii stejně zamotanou jako větve vyobrazené na jejím obalu. Přestože se zdá, že jde o přesnou kopii originálu, ve skutečnosti jde o reprodukci z počátku 17. století, kterou vytvořil podobně talentovaný holandský umělec jménem Jan Harmensz. Muller. Jan Harmensz. Muller (1571 - 1628) byl nizozemský rytec, malíř a nakladatel, známý především svými obratnými reinterpretacemi děl svých předchůdců. I když nic nenasvědčuje tomu, že by se sám Harmensz. Muller pokoušel vydávat své dílo za dílo dřívějšího mistra, seškrábané značky v tomto vydání - nyní uloženém v Britské knihovně - jasně ukazují, že první majitelé díla se skutečně snažili, aby to vypadalo, že mají originál od Van Leydena. Díky malé rytině Mullerova jména spolu s Clementem de Jonghe, vydavatelem repliky, víme, že se ve skutečnosti jedná o Mullerovu reprodukci.